Kaj je CTR v »Yandex. Direct«? CTR

Kazalo:

Kaj je CTR v »Yandex. Direct«? CTR
Kaj je CTR v »Yandex. Direct«? CTR
Anonim

Pravijo, da je oglaševanje zelo donosen posel. Res je, mnogi začetniki se lahko s tem prepirajo. Njihovi oglaševalski proračuni se topijo pred našimi očmi in naletijo na nerazumljiv kazalnik: CTR. Izkazalo se je, da je to najpomembnejši dejavnik, ki je vključen v algoritem za izračun cene na klik. Poskusimo ugotoviti, kaj je CTR v Yandex. Directu in kako se z njim spoprijateljiti. Vprašanje je po mnenju strokovnjakov globalno. Razumevanje tega dejavnika vam bo omogočilo, da prihranite veliko denarja pri oglaševalski akciji in zaslužite več.

kaj je ctr v yandex direct
kaj je ctr v yandex direct

Nekaj besed o »Yandex. Direct«

Internet je najbolj priljubljena platforma za oglaševanje vašega izdelka ali storitve. Tukaj deluje veliko podjetij, katerih bistvo je organizirati interakcijo med tistimi, ki se želijo obvestiti, in spletnimi skrbniki,ljudje, ki zagotavljajo svoje lastne oglasne prostore.

Iskalniki imajo v tej zadevi največje možnosti. To so podjetja, ki se ukvarjajo z ustvarjanjem specializirane programske opreme. Ves čas naletiš nanje, ko iščeš informacije.

"Yandex. Direct" je eno najbolj priljubljenih oglaševalskih podjetij v rusko govorečem internetu. Organiziran je na podlagi podjetja, ki je ustvarilo istoimenski iskalnik. "Yandex. Direct" ponuja storitve oglaševalcem in lastnikom spletnih mest (spletnim skrbnikom). Prvi porabijo denar za izjavo, drugi prejmejo majhen del za zagotavljanje lastnih spletnih mest.

Storitev, ki jih povezuje skupaj, naravno ureja proces. Nenehno mora vzdrževati ravnovesje med oglasom in klikom nanj. V nasprotnem primeru ga bodo zapustili tako oglaševalci kot spletni skrbniki. Da, in obiskovalci bodo menili, da so njegove storitve nezadostne kakovosti, in bodo šli v drug iskalnik. Internet je zelo konkurenčno področje. Zdaj, ko razumete, o kateri temi se razpravlja, lahko preidete na bistvo zadeve. Torej, kaj je CTR v "Yandex. Direct"?

Yandex neposredno usposabljanje
Yandex neposredno usposabljanje

Pravila

Morate razumeti, da je v oglaševanje vključenih veliko ljudi. Uporabljajo iste ključne fraze, zato tekmujejo med seboj. In Yandex. Direct deluje kot sodnik. Usposabljanje, ki ga organizira podjetje, daje nekaj informacij o tem, vendar ne dovolj.

Cilj "Yandexa" jeslužiti denar. Ustvarja pravila, ki vsakemu oglaševalcu omogočajo, da vzame čim več. Na primer, cena na klik v Yandex. Directu se lahko razlikuje za podobne oglase. "Sodnik" ne gleda na to, koliko se strinjate s plačilom, ampak na povratne informacije potrošnika. Zanj je bolj pomembno, da ljudje kliknejo na oglas.

Če razumete to točko, boste lažje ugotovili, kakšen je CTR v Yandex. Directu in kako vpliva na proračun. Podjetjem je spet vseeno, koliko denarja ste mu pripravljeni dati, če so oglasi nerodni ali ne pritegnejo javnosti. Od vseh si prizadeva dobiti več, to je smisel njenih dejavnosti.

CPC v Yandex Direct
CPC v Yandex Direct

Kaj je CTR v "Yandex. Direct"

Tehnična podpora zelo jasno opisuje ta koncept. CTR (klikovna stopnja) je pokazatelj klikljivosti pasice ali oglasa. Formula za izračun vključuje dva kazalca: število klikov in prikazov. CTR je količnik med njima. Se pravi, da ga dobite, morate klike razdeliti na prikaze. Vendar ni vse tako preprosto.

Prvič, "Yandex" tega kazalnika ne izračuna takoj. Pri izbiri oglasov se sprva osredotoči na napovedani CTR. In kako "Yandex" prejme te podatke - nihče v resnici ne razume. Ista tehnična podpora pojasnjuje, da jih vodi povprečna uspešnost podobnih oglaševalskih kampanj ob upoštevanju karme spletnega mesta (če obstaja).

Resni CTR se začne izračunavati šele po določenem številu prikazov. Na primer, leta 2016 ne bi smelo bitimanj kot 400. Cena klika v Yandex. Directu je neposredno odvisna od tega kazalnika. Manjši kot je, dražji bo prikaz oglasa.

kako povečati ctr
kako povečati ctr

Logika za razvrščanje oglasnih enot

Oglejmo si primer, ki prikazuje, kako deluje CTR. Imamo dva oglaševalca. Eden je pripravljen plačati 20 rubljev. za vsako dejanje stranke se drugi smili takšna sredstva. Navedel je ceno 10 rubljev.

Njihove oglaševalske akcije so že nekaj časa delovale. Kot rezultat, je Yandex videl, da je prvi od stotih prikazov prejel 5 klikov. Njegov CTR je 5%. Drugi oglaševalec je svojo kampanjo izpeljal veliko bolje. Za enakih sto prikazov je prejel CTR - 15%. Bravo!

In kaj je zaslužil Yandex? Od prvega: 20x5=100r. Od drugega: 10x15 \u003d 150 rubljev. Kdo je boljši zanj? To je vsakomur jasno, saj so bili oglasi prikazani enako število krat. Toda od bolj varčnega, a marljivega oglaševalca Yandex dobi več. To pomeni, da se ne bo zavedel, prednost bo dal temu deloholiku. In kot bonus - nižji CPC.

Ali CTR vpliva na proračun?

Oglaševalci se nenehno poskušajo prilegati »Yandex. Direct«. Izpopolnjuje se usposabljanje za tiste, ki želijo ustanoviti svoje podjetje. Da bi dosegli rezultate in ne izgoreli, se morate zanimati za nove izdelke, preučiti izkušnje nekoga drugega. Tako se je pred časom izkazalo, da Yandex reagira na celotno oglaševalsko kampanjo in ne na eno pasico. Analizira, kako natančno je specialistzbrane ključne besede, kot se uporabljajo pri ustvarjanju oglasov.

Poleg tega "Yandex" zbira podatke o vsakem imenu domene. Če je neugodno, potem govorijo o "karmi mesta". Vpliva na rezultate iskanja, zato poveča ceno na klik. Če želite ugotoviti, ali je na vašem spletnem mestu kaj negativnega, lahko le poskusno. Ustvariti morate dva enaka oglasa, ki vodita na različne naslove. Po ceni, ki jo ponuja storitev, boste razumeli, kateri ima boljši odnos.

razmerje med prikazi in kliki
razmerje med prikazi in kliki

Kako povečati CTR?

Strokovnjaki imajo veliko mnenj o tem vprašanju. Večina jih misli, da je treba oglase izdelati. Najprej zberite vse možne ključe. Yandex bo zagotovo analiziral njihovo kakovost, ko bo preverjal vašo akcijo. Boljše kot so ključne besede, nižja je cena. To so strokovnjaki ugotovili v praksi.

Drugo mesto v povečanju CTR-ja zaseda sam oglas. Ključni stavek naj bo v naslovu in besedilu. Ko ustvarite oglaševalsko akcijo, jo morate postaviti v narekovaje. "Yandex" razume ta znak kot željo po oglaševanju z natančnim pojavljanjem besed. In to odpravlja nepotrebne, neprimerne vtise. Zato ne zmanjša CTR.

Ustavi besede

V storitvi je funkcija, ki vam omogoča, da za določene poizvedbe ne prikazujete oglasov. Imenujejo se stop besede. Na primer, želite oglaševati krznene plašče. Seveda je treba vse zahteve s to besedo izračunati in sprejeti. Ko zbirate ključne fraze,pozorno jih preberite. Zagotovo bo "sled pod krznenim plaščem" in še veliko več. Takšne zahteve, če ne bodo prepovedane, bodo znižale našo stopnjo, povečale stroške celotne kampanje. To pomeni, da je pri ustvarjanju oglaševanja najpomembnejše izdelati ključne fraze.

razmerje med prikazi in kliki ctr
razmerje med prikazi in kliki ctr

Izbor občinstva

Tudi pomembna točka. "Yandex" se osredotoča na ključne fraze. Vendar nimajo vsi, ki pišejo prošnje, denarja ali zmožnosti kupiti izdelek ali naročiti storitev. Ta del občinstva je treba odrezati. Za to obstaja lokacija glede na starost, geografsko lokacijo. Ne potrebujete ljudi iz Magadana, da bi gledali oglas za prodajo rož na J alti, kajne? Zanje še vedno ne bodo porabili niti centa, ti državljani nimajo takšne priložnosti. Zato morate še enkrat pozorno pogledati, komu ponujate svoje storitve. Naredite portret potencialnega kupca in se osredotočite nanj. Potem vas bo "Yandex" razveselil z velikim CTR-jem, sama kampanja pa z resnim dohodkom. Vso srečo!

Priporočena: