CPM - kaj je to? Kako se CPM uporablja pri oglaševanju?

Kazalo:

CPM - kaj je to? Kako se CPM uporablja pri oglaševanju?
CPM - kaj je to? Kako se CPM uporablja pri oglaševanju?
Anonim

Pri organizaciji medijske ali kontekstualne oglaševalske kampanje na spletu vsak oglaševalec izračuna svoj približen proračun. Za naročnika oglaševalske akcije je pomembno, da vidi, kako so razporejena sredstva za njeno izvedbo, ali se denar porabi za predvideni namen in kako učinkovito se porabi. Izračun učinkovitosti oglaševalskega produkta v medijskem načrtovanju temelji na več kazalcih, eden od njih je indeks CPM. Kaj je ta indikator, kako ga uporabiti - bomo izvedeli spodaj.

cpm je
cpm je

CPM - zakaj ga potrebujete

Kaj je CPM v oglaševanju, je znano že od prejšnjega stoletja. Modul je bil uporabljen v vseh oglaševalskih akcijah, ki so potekale v medijih. Založbe, televizijski in radijski kanali še vedno uporabljajo ta kazalnik za izračun stroškov oglaševanja. CPM se uporablja, ko gre za ceno enega prikaza oglasa ne posameznemu prejemniku, temveč tisoč potencialnim kupcem. Hkrati je bil ta izraz uveden v obtok. Lastniki oglaševalskih strani so lahko delovali le s svojo cirkulacijo in tematsko osredotočenostjo, zato je bil določen kazalnik CPM, oglaševanje ob upoštevanju te vrednosti je bilo učinkovito.

definicija CPM

cpm je
cpm je

Preprosta definicija CPM je cena na tisoč. Ime modula izhaja iz angleških besed Cost-Per-Thousand, kjer je M rimska številka, ki pomeni 1000. Tako lahko na vprašanje, kaj je CPM, odgovorimo, da je to cena na tisoč prikazov oglasa. Večkrat ko se oglas pojavi na straneh časopisov in revij, pogosteje kot zveni na radiu ali utripa na televizijskem kanalu, višji je ta koeficient.

izračun CPM v spletnih oglaševalskih akcijah

Na internetu običajno vlogo oglasa igrajo pasice - tista zelo nadležna pojavna okna, ki jih uporabniki ne marajo tako zelo in ki lastnikom oglaševalskih strani prinašajo denar. Bolj priljubljeno kot je spletno mesto, več uporabnikov si ogleda to spletno stran, dražje oglaševanje na tem spletnem mestu bo stranko stalo.

Oglaševalce zanima največje možno število uporabnikov, ki so videli določeno pasico. Torej, kaj je CPM, je mogoče matematično prikazati na naslednji način:

CPM=(skupni strošek oglaševalskega naročila)/(načrtovano število ogledov pasic na dan)1000.

Zdaj je jasno, kaj je CPM. Pri oglaševanju je to eden najpomembnejših kazalcev. Oglaševalec lahko izračuna, koliko denarja mora lastnik spletnega mesta plačati, da se informacije prikažejo tisoč uporabnikom omrežja.

Ta izračun je mogoče vizualno prikazati na preprostem primeru. Stroški postavitve ene pasice na spletno mesto portala so na primer 400 $ na teden, statistika te spletne strani kaže, da na tedenstran si ogleda okoli 10 tisoč uporabnikov. Torej preprost izračun daje vrednost:

CPM=400 $/10.0001000=4 $ na tisoč prikazov oglasa.

Oglaševalci bi morali razumeti, da je preprost prikaz pasice na tematskem spletnem mestu večinoma informativen. Ni zagotovila, da bo vseh deset tisoč ljudi, ki obiščejo stran, zagotovo kliknilo pasico. Ali želi obiskovalec slediti povezavi ali ne, je odvisno samo od privlačnosti same pasice in informacij, ki so na njej postavljene. Vsako spletno mesto bo zagotovilo vse podatke, ki vas zanimajo za izračun parametra CPM. Da je lastniku spletnega mesta koristno, lahko razumete. Toda oglaševanje, njegova kakovost in zanimanje za končnega uporabnika so naloge same stranke.

kaj je cpm
kaj je cpm

CTR pomožni modul, metode izračuna

Za znižanje stroškov je treba upoštevati še en kazalnik - indeks CTR. Ime je tudi prišlo iz angleškega jezika in v celoti zveni kot razmerje med prikazi in kliki – kazalnik klikovnega razmerja. CTR kaže, koliko ljudi je kliknilo na pasico in odšlo na stran oglaševalske stranke. Ta modul je neposredno odvisen od pravilnosti izbrane strani, saj bolj ko je oglas na strani videti primeren in potreben, večja je verjetnost, da se bo obiskovalec strani zanimal za informacije in kliknil na pasico. Metoda za izračun tega kazalnika je videti takole:

CTR=(število uporabnikov, ki so kliknili pasico)/(načrtovano število ogledov pasice na dan) 100%.

Na primer, če je od 20tisoč ljudi, ki so videli oglas, je sledilo povezavi 800 uporabnikov, potem je CTR 800/20.000100=4%, kar je višje od minimalne dovoljene vrednosti.

Poskusno dokazano, da je minimalni CTR 3-5%. Če je manj, bo cena na potencialno stranko presegla pričakovani dobiček, oglaševanje pa se bo štelo za neučinkovito.

cpm oglaševanje
cpm oglaševanje

Uporaba indeksov

CPM lahko uporabite pri izbiri ožje ciljne skupine. Na primer, ko naročite postavitev pasic, platforma spletnega mesta oglaševalcu zagotovi informacije o starosti, spolu, kraju bivanja, hobijih vseh registriranih obiskovalcev spletnega mesta. Tako se želena pasica prikaže samo za tiste uporabnike, za katere je bil ta oglaševalski izdelek zasnovan. Proračun oglaševalske akcije se porabi bolj ekonomično in učinkoviteje.

Upoštevati morate tudi aktivnost rednih uporabnikov. Pogosteje ko isti obiskovalec vidi isti oglaševalski produkt, pogosteje se bremeni denar oglaševalcem, vendar stranka s tem ne pridobi več strank. Zato bi moral kompetenten izračun indeksov CPM in CTR v kombinaciji s poglobljeno analizo informacij, ki jih zagotavlja ta oglaševalska platforma, prinesti želeni rezultat stranki.

Še ena stvar, ki jo je treba upoštevati na začetku oglaševalske kampanje. Plačilo se lahko izvede s CPM ali CTR. Z drugimi besedami, stranka mora razumeti bistvo oglaševanja s pasicami po modulu CPM – da to ni plačilo za klike uporabnikov, ampak samoza prikaz promocijskega izdelka

kaj je cpm v oglaševanju
kaj je cpm v oglaševanju

Povzetek

Na vprašanje, kaj je CPM, lahko odgovorimo, da je ta parameter eden najpomembnejših pri analizi učinkovitosti oglasa in se upošteva tudi pri izračunu proračuna oglaševalske akcije. Upošteva se tudi število pričakovanih stikov potencialnega potrošnika z oglaševalskimi informacijami in stroški postavitve pasice na več spletnih mestih s podobnim tematskim poudarkom. Ob upoštevanju teh parametrov lahko izračunate učinkovitost določene oglaševalske platforme in uspešno obvladate oglaševalski proračun.

Priporočena: